ID: 9250
Service account manager
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Functieomschrijving
Voor een opdrachtgever werkzaam op internationaal niveau zijn wij op zoek naar een service accountmanager. Ben jij zelfstartend, commercieel ingesteld? Dan horen we graag van je! Je zult als service accountmanager de contacten onderhouden met de servicepartners in jouw regio en krijgt een centrale rol in de onderhandelingen. Wij zijn daarom op zoek naar iemand die stevig in zijn schoenen staat en op verschillende niveaus een goede gesprekspartner is. Als service accountmanager ben je verantwoordelijk voor de continuering van de huidige contracten en onderhandel je over nieuwe contracten. Je krijgt dus een belangrijke en leerzame functie binnen de organisatie. Je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:- Onderhandelen over de overeenkomsten met dienstverleners op het gebied van KPI en prijs;- Je belt wekelijks/maandelijks met service partners om de service te monitoren;- Je bent de facilitator van de dienstverlening tussen het bedrijf en de klanten en partners;- Je ondersteunt de verkoop op speciale afspraken met retailers volgens bestaande richtlijnen;- Je bent verantwoordelijk voor het aanbieden van serviceprocessen aan je klanten met de hoogste kwaliteit en lagere kosten.
Functie-eisen
- Je bent in het bezit van een HBO diploma, bij voorkeur in een commerciële richting;- Je beheerst de Engelse taal uitstekend (niveau C1) in zowel woord als in geschrift.- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.- Je bent commercieel, klantvriendelijk, professioneel en resultaatgericht;- Je kunt omgaan met een hoge werkdruk.
Voor een opdrachtgever werkzaam op internationaal niveau zijn wij op zoek naar een service accountmanager. Ben jij zelfstartend, commercieel ingesteld? Dan horen we graag van je! Je zult als service accountmanager de contacten onderhouden met de servicepartners in jouw regio en krijgt een centrale rol in de onderhandelingen. Wij zijn daarom op zoek naar iemand die stevig in zijn schoenen staat en op verschillende niveaus een goede gesprekspartner is. Als service accountmanager ben je verantwoordelijk voor de continuering van de huidige contracten en onderhandel je over nieuwe contracten. Je krijgt dus een belangrijke en leerzame functie binnen de organisatie. Je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:- Onderhandelen over de overeenkomsten met dienstverleners op het gebied van KPI en prijs;- Je belt wekelijks/maandelijks met service partners om de service te monitoren;- Je bent de facilitator van de dienstverlening tussen het bedrijf en de klanten en partners;- Je ondersteunt de verkoop op speciale afspraken met retailers volgens bestaande richtlijnen;- Je bent verantwoordelijk voor het aanbieden van serviceprocessen aan je klanten met de hoogste kwaliteit en lagere kosten.
Functie-eisen
- Je bent in het bezit van een HBO diploma, bij voorkeur in een commerciële richting;- Je beheerst de Engelse taal uitstekend (niveau C1) in zowel woord als in geschrift.- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.- Je bent commercieel, klantvriendelijk, professioneel en resultaatgericht;- Je kunt omgaan met een hoge werkdruk.