ID: 915
Administratief medewerker banket bakkerij in Amsterdam
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
Leverancier horecagebak
Functieomschrijving
Ben jij een enthousiast en gemotiveerd persoon met goede skills in klantcontact en administratie? Lees dan verder!
Voor onze opdrachtgever, een leverancier van kwaliteitsgebak in Amsterdam, zijn wij op zoek naar een allround administratief medewerker. De organisatie is gevestigd in Amsterdam west. Het team bestaat onder andere uit productie medewerkers die dagelijks verantwoordelijk zijn voor het vers produceren van kwaliteits gebak. Daarnaast zijn de chauffeurs verantwoordelijk voor een juiste aflevering en is er een kleine backoffice ter ondersteuning van dit proces. De organisatie is informeel en het is een hecht team.
De werkdagen en -tijden zijn maandag en donderdag 9.00 - 16.30 uur en woensdag 11.00-16.30 uur, waarmee het totaal aantal uur per week tussen de 16 en 18 uur is.
Het takenpakket allround administratief medewerker:
Functie-eisen
Om in aanmerking te komen voor de functie dien je te voldoen aan de volgende eisen:
Ben jij een sociaal en enthousiast persoon die graag wil leren en zichzelf een duizendpoot kan noemen? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Leverancier horecagebak
Functieomschrijving
Ben jij een enthousiast en gemotiveerd persoon met goede skills in klantcontact en administratie? Lees dan verder!
Voor onze opdrachtgever, een leverancier van kwaliteitsgebak in Amsterdam, zijn wij op zoek naar een allround administratief medewerker. De organisatie is gevestigd in Amsterdam west. Het team bestaat onder andere uit productie medewerkers die dagelijks verantwoordelijk zijn voor het vers produceren van kwaliteits gebak. Daarnaast zijn de chauffeurs verantwoordelijk voor een juiste aflevering en is er een kleine backoffice ter ondersteuning van dit proces. De organisatie is informeel en het is een hecht team.
De werkdagen en -tijden zijn maandag en donderdag 9.00 - 16.30 uur en woensdag 11.00-16.30 uur, waarmee het totaal aantal uur per week tussen de 16 en 18 uur is.
Het takenpakket allround administratief medewerker:
- Het aannemen van de telefoon en het beantwoorden van e-mail;
- Het verwerken en controleren van orders en van facturen;
- Accorderen en registreren van uren;
- Het bijhouden van de debiteurenlijst, openstaande nota"s en CRM systeem;
- De wekelijkse food bestellingen plaatsen;
- Daarnaast zorg je er ook voor dat het kantoor tot in de puntjes verzorgd is;
Functie-eisen
Om in aanmerking te komen voor de functie dien je te voldoen aan de volgende eisen:
- Je hebt goede administratieve vaardigheden;
- Je hebt uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
- Je bent vriendelijk en behulpzaam;
- Je kunt goed zelfstandig werken;
- Je bent secuur;
- Je houdt van gezelligheid!
Ben jij een sociaal en enthousiast persoon die graag wil leren en zichzelf een duizendpoot kan noemen? Dan zijn wij op zoek naar jou!